Oppilaitosyhteistyö pääkuva

Navigaatiovalikko

Oppilaitosyhteistyö sisältö

Oppilaitosyhteistyö

Yhteistyö oppilaitosten kanssa on eduksi molemmille osapuolille.

Varhaiskasvatuksemme tekee tiivistä yhteistyötä alueen oppilaitosten kanssa. Kunnan päiväkodeissa, perhepäivähoidossa ja esiopetuksessa on tarjolla eripituisia harjoittelujaksoja opiskelijoille.

Opiskelijoiden tekemät opinnäytetyöt ovat hyödyksi, kun kehitämme kunnan palveluita. Niistä saamme arvokasta tutkittua tietoa toiminnastamme. Teemme oppilaitosten kanssa myös hankeyhteistyötä.

Työelämän ja oppilaitosten yhteistyö on tärkeää, sillä sen kautta opiskelijat saavat realistisen kuvan työelämästä. Kouluttajat tietävät työelämän tarpeet, ja me kunnassa taas otamme huomioon koulutuksen sisällöt, jotta opiskelija saa parhaan mahdollisen hyödyn harjoittelustaan.

Yhteistyökumppaneitamme ovat Riveria, Karelia-ammattikorkeakoulu ja Itä-Suomen yliopisto.

Uutisen lisäys (ylläpito)

angle-left Pohjois-Karjalan koronavirusepidemia pysyy kiihtymisvaiheessa

Pohjois-Karjalan koronavirusepidemia pysyy kiihtymisvaiheessa

Siun sote tiedottaa, että Pohjois-Karjalan koronavirusepidemia pysyy kiihtymisvaiheessa ja koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi tarkoitetut suositukset ja rajoitukset pidetään ennallaan.

Viikolla 13 Siun soten toiminta-alueella uusia koronavirustartuntoja todettiin 27, kuten edellisviikollakin.

Tartunnat keskittyivät edelleen Joensuuhun, mutta yksittäisiä tartuntoja todettiin myös Polvijärvellä, Liperissä, Lieksassa ja Kontiolahdella. Noin puolet tartunnoista todettiin jo karanteenissa olleilla henkilöillä.

Pohjois-Karjalan koronavirusepidemia pysyy kiihtymisvaiheessa ja koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi tarkoitetut suositukset ja rajoitukset pidetään ennallaan.

Myös Liperin kunnan ohjeet ja suositukset pysyvät edelleen toistaiseksi voimassa.

Kertakäyttöisiä kasvomaskeja pöydällä pinossa

Yhteystiedot

Tiina Korhonen

Varhaiskasvatuksen johtaja
 040 766 0940
tiina.korhonen@liperi.fi
Varolantie 3, 83100 Liperi

SOME painikkeet

 

Sivu arviointi ja palaute