Navigaatiovalikko

Viranhaltijapäätökset sisältö

Viranhaltijapäätökset

Liperin kunnan viranhaltijoiden tekemät muutoksenhakukelpoiset päätökset ovat luettavissa Dynasty-asianhallintajärjestelmässä.

Dynastyssa voit selata kunkin viranhaltijan tekemiä päätöksiä.

Palvelussa on myös laaja haku, jolla voit hakea päätöksiä tietyllä päivämäärällä, asiasanalla tai millä hyvänsä sanalla.

 

Uutisen lisäys (ylläpito)

angle-left Kerhotoiminta kouluilla alkaa syyskuussa

Kerhotoiminta kouluilla alkaa syyskuussa

Liperin kunnan koulujen maksuttomien kerhojen ilmoittautuminen on auki tiistaihin 31.8.2021 saakka.

Liperin kunnan koulujen maksuttomien kerhojen ilmoittautuminen on auki tiistaihin 31.8.2021 saakka.

Koulukohtaiset kerhokalenterit on lähetetty Wilma-viestillä oppilaiden huoltajille sekä yläkoulun oppilaille. Koulukohtaiset ilmoittautumislinkit ovat kerhokalentereissa ja ne löytyvät myös tästä uutisesta.

Liperin harrastamisen mallin toiminnan tavoitteena on tarjota mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle itseä kiinnostava matalan kynnyksen harrastamisen paikka koulupäivän yhteydessä ja luoda toimintamalli, jonka pohjalta harrastustoimintaa voidaan toteuttaa pitkäjänteisesti, laadukkaasti ja eri toimijoiden välisellä sujuvalla yhteistyöllä. Tavoitteena on myös kehittää ja laajentaa toimintaa vuosittain.

Lisätietoja harrastamisen mallista tullaan päivittämään sivulle www.liperi.fi/harrastaminen-koulupaivan-yhteydessa

Koulukohtaiset ilmoittautumislinkit

Liperin koulu: https://link.webropolsurveys.com/S/67BD802A7387A366

Mattisenlahden koulu: https://link.webropolsurveys.com/S/483F9FAA22769A66

Salokylän koulu: https://link.webropolsurveys.com/S/6799EBB84EC516CC

Viinijärven koulu: https://link.webropolsurveys.com/S/7C5ECD2A758F26B4

Ylämyllyn alakoulu: https://link.webropolsurveys.com/S/8D885606DF1E1CAD

Ylämyllyn yläkoulu (Patteriston yksikkö): https://link.webropolsurveys.com/S/24424255D945949F

Alakoulun oppilaita tekemässä tehtäviä ja askartelemassa pulpettien äärellä luokkahuoneessa

Lisätietoja kerhotoiminnasta:

SOME painikkeet

Sivu arviointi ja palaute