Navigaatiovalikko

Kunnan laskutusosoite sisältö

Kunnan laskutusosoite

Liperin kunta ottaa vastaan pääsääntöisesti vain sähköisiä laskuja.

Kunnan laskutusosoite

Liperin kunta/ Ostoreskontra

PL 400, 83101 Liperi

Y-tunnus 0169583-6

Verkkolaskuosoite OVT-tunnus 003701695836

Operaattori Ropo Capital, OVT-tunnus 003714377140

Laskut asiakkaillemme

Laskutamme kuluttaja-asiakkaitamme e-laskulla, paperilaskulla tai suoramaksusopimuksella.

Suosittelemme siirtymistä e-laskuun.

Tarvittaessa lähetämme edelleen myös paperilaskuja

Kunnan laskut saat e-laskuiksi tehtyäsi sopimuksen verkkopankissasi.

Käytä tunnisteena Liperin kunnan edellisen laskun viitettä. Tämän jälkeen kaikki Liperin kunnan laskut tulevat verkkopankkiisi.

Liperin kunnan maksut ja taksat löydät niiden omalta sivulta.

Uutisen lisäys (ylläpito)

angle-left Liperin kunnan työhyvinvointikyselyn tuloksissa positiivista virettä

Liperin kunnan työhyvinvointikyselyn tuloksissa positiivista virettä

Liperin kunta toteutti koko organisaation kattavan työhyvinvointikyselyn Kevan tarjoamalla verkkotyökalulla 04.09.2020–30.09.2020. Kokonaisuudessaan kyselyyn vastasi yhteensä 304 työntekijää. Kyselyn vastausprosentti oli noin 69,4 %.

Liperin kunta toteutti koko organisaation kattavan työhyvinvointikyselyn Kevan tarjoamalla verkkotyökalulla. Edellinen koko henkilöstölle suunnattu kysely toteutettiin vuonna 2018 ja tämän kyselyn tulokset ovat olleet vertailuaineistona.

Kysely toteutettiin sähköisenä kyselynä 04.09.2020–30.09.2020.

Kokonaisuudessaan kyselyyn vastasi yhteensä 304 työntekijää. Kyselyn vastausprosentti oli noin 69,4 %.

Parannuksia nähtävissä

Useimmissa kyselyn kohdissa oli nähtävissä merkittävää parannusta edellisen kyselyn tuloksiin.

Kehittämistä vaativia asioita ovat muun muassa:

  • Perehdyttäminen (19,5 % mielestä vaatii kehittämistä runsaasti)
  • Ajanhallinta ja priorisointi (28,8 % kokee, ettei ole aikaa tarpeeksi tehtävien hoitoon. Isoja vaihteluita eri alueilla)
  • Osallisuus (12,1 % kokee, ettei voi vaikuttaa työtänsä koskeviin asioihin)
  • Palautteen kerääminen asiakkailta ja palautteen hyödyntäminen (12 % kokee, ettei hyödynnetä, eroja eri alueilla)

Etenkin esimiestyö on kokonaisuudessaan parantunut vastaajien mukaan merkittävästi. Myös yllä mainituissa kehittämistä vaativissa asioissa oli tapahtunut parannuksia edelliseen kyselyyn verrattuna.

Nyt yli 72 % vastaajista suosittelisi Liperin kuntaa työpaikaksi, mikä on 11,3 %-yksikön parannus edelliseen tulokseen verrattuna.

61,4 % vastaajista on myös täysin tai melko samaa mieltä siitä, että yhteistyö eri yksiköiden välillä toimii hyvin. Kyselyn verrokkikunnissa luku on 56,8 %.

Noin kolme vastaajaa neljästä on sitä mieltä, että työ tarjoaa mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen. Valtaosalle vastaajista (81 %) työn tavoitteet olivat hyvin selvillä.

Tulokset suunnitelmiksi

Tulosten perusteella voidaan todeta, että satsaukset esimieskoulutuksiin ovat olleet kannattavia ja että varhaisen tuen malli on saatu hyvin jalkautettua henkilöstön pariin.

Liperin kunnan henkilöstöpäällikkö Mari Pitkänen iloitsee positiivisesta vireestä vastauksissa.

- Näiden eteen on tehty töitä kaikilla tasoilla. Vaihtelua on luonnollisesti eri yksiköiden välillä, ja työhyvinvointikyselyn tarkoituksena onkin auttaa työhyvinvoinnin kehittämisessä, joten tulosten käsittely on yksi vaihe työhyvinvoinnin kehittämisessä. Saimme kyselyllä arvokasta tietoa jatkoa varten.

Pitkäsen mukaan seuraavaksi aloitetaan yksikkökohtaisten tulosten arviointi ja sen pohjalta laaditaan työyksikkökohtaiset toimenpidesuunnitelmat tilanteen edelleen kehittämiseksi.

- On tärkeää, että työssä voi hyvin!

Villasukkien peittämät jalat ja muki, taustalla takkatuli

SOME painikkeet

Sivu arviointi ja palaute