Hakemuslomakkeet, kuva

Hakemuslomakkeet, sisältö

Hakemuslomakkeet yrityspalvelusetelin hakijaksi ja tuottajaksi

Tällä sivulla voit täyttää ja lähettää lomakkeen joko yrityspalvelusetelin hakemista varten tai ilmoittautua yrityspalvelusetelin tuottajaksi.

Voit lähettää hakemuksen myös suoraan sähköpostilla alla olevien mallien mukaisesti osoitteeseen lipertek@liperi.fi.

Lomake

Yrityspalvelusetelihakemus

Hakemukseen on liitettävä uusin tuloslaskelma ja tase tai niihin verrattava selvitys hakijan tuloista ja varallisuudesta. Lähetä liitteet sähköpostiin: lipertek@liperi.fi                                                                                                

Henkilökunnan määrä vuosina v. 2022, v. 2023 ja arvio v. 2024

Liikevaihto v. 2022, v. 2023 ja arvio v. 2024

Yrityspalvelusetelillä korvataan 50 % yrityksen asiantuntijalaskusta (max. 2000 €)

Haettava tuki on de minimis-säännön alaista tukea. De minimis-sääntö koskee eri viranomaisten tukea yrityksille ja sallii julkisista varoista tukea yksittäistä yritystä vastikkeettomasti 200 000 eurolla kolmen vuoden aikana.

Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietojesi käsittelyn Lipertek Oy:n tietoturvalausekkeen mukaisesti.

Hakemukseen on liitettävä uusin tuloslaskelma ja tase tai niihin verrattava selvitys hakijan tuloista ja varallisuudesta. Lähetä nämä liitteet sähköpostiin lipertek@liperi.fi

Lomake

Hakemus yrityspalvelusetelituottajaksi

Muistathan lähettää tarvittavat liitteet sähköpostiin lipertek@liperi.fi. Tarvittavat liitteet on lueteltu hakemuksen lopussa.

- palveluntuottajan kuvaukset palveluista

- hinnasto

- ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset selvitykset

- todistus voimassa olevasta vastuuvakuutuksesta

Lähetä tarvittavat liitteet sähköpostiin lipertek@liperi.fi

 

Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietojesi käsittelyn Lipertek Oy:n tietoturvalausekkeen mukaisesti.

Hakemuslomakkeet, kuva

Uutiset

angle-left Sparraus julkisten hankintojen maailmaan - Liperi

Sparraus julkisten hankintojen maailmaan - Liperi

Tervetuloa Business Joensuun hankintateemaiseen sparraukseen Lipertekin toimistolle Ylämyllylle (Tehtaantie 8, 80400 Ylämylly) keskiviikkona 9.10.2024.

Mitä ovat julkiset hankinnat? Mistä omaan toimialaan kohdistuvia kilpailutuksia voi löytää? Kuinka voisin vaikuttaa tarjouspyyntöjen sisältöön? Voisiko hankinnoista avautua minulle muita liiketoimintamahdollisuuksia, vaikka en voittaisi varsinaista sopimusta?

Yrittäjän on mahdollista varata henkilökohtainen tunnin mittainen aika klo 9-16 välillä yritysasiantuntija Henry Tornille, jossa käydään läpi muun muassa seuraavia asioita:

  • Yrittäjien maksuttomat hankintaneuvontapalvelut
    Millaista tukea ja neuvontaa voin saada julkisiin hankintoihin liittyen?
     
  • Julkiset hankinnat yrittäjien ja liiketoiminnan näkökulmasta
    Perehdytään mm. julkisen ja yksityisen hankinnan eroavaisuuksiin sekä julkisiin hankintoihin liiketoiminnan näkökulmasta.
     
  • Hankintajärjestelmät
    Käydään läpi sivustot, joista löytyvät niin käynnissä olevat kilpailutukset, päättyneet kilpailutukset ja tulevat kilpailutukset. Tehdään myös maksuttomat hakuvahdit hankintojen ilmoituskanaviin, jotta voit seurata alasi kilpailutuksia jatkossa vaivattomasti.
     
  • Mikä juuri sinua mietityttää?
    Julkiset hankinnat koskevat kaikkia toimialoja, mutta jokaisella alalla on omat kommervenkkinsä. Mihin siis juuri sinä tarvitset neuvoa tai sparrausta?

Sparraus on maksuton. Yrittäjä voi varata ajan sparraukseen oheisen ajanvarauskalenterin kautta. Huomioithan, että henkilökohtaisia aikoja tarjolla viidelle (5) yrittäjälle.

Linkki ajanvarauskalenteriin

 

Suomen tasolla julkisten hankintojen kokonaisvolyymi on 47 miljardia euroa. Oletko valmis ottamaan tästä oman siivusi?

Lisätietoja antaa:
Henry Torn
0400 378 777
henry.torn@businessjoensuu.fi

 

 

lelukaivuri

Sivu arviointi ja palaute