Hakemuslomakkeet, kuva

Hakemuslomakkeet, sisältö

Hakemuslomakkeet yrityspalvelusetelin hakijaksi ja tuottajaksi

Tällä sivulla voit täyttää ja lähettää lomakkeen joko yrityspalvelusetelin hakemista varten tai ilmoittautua yrityspalvelusetelin tuottajaksi.

Voit lähettää hakemuksen myös suoraan sähköpostilla alla olevien mallien mukaisesti osoitteeseen lipertek@liperi.fi.

Lomake

Yrityspalvelusetelihakemus

Hakemukseen on liitettävä uusin tuloslaskelma ja tase tai niihin verrattava selvitys hakijan tuloista ja varallisuudesta. Lähetä liitteet sähköpostiin: lipertek@liperi.fi                                                                                                

Henkilökunnan määrä vuosina v. 2021, v. 2022 ja arvio v. 2023

Liikevaihto v. 2021, v. 2022 ja arvio v. 2023

Yrityspalvelusetelillä korvataan 50 % yrityksen asiantuntijalaskusta (max. 2000 €)

Haettava tuki on de minimis-säännön alaista tukea. De minimis-sääntö koskee eri viranomaisten tukea yrityksille ja sallii julkisista varoista tukea yksittäistä yritystä vastikkeettomasti 200 000 eurolla kolmen vuoden aikana.

Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietojesi käsittelyn Lipertek Oy:n tietoturvalausekkeen mukaisesti.

Hakemukseen on liitettävä uusin tuloslaskelma ja tase tai niihin verrattava selvitys hakijan tuloista ja varallisuudesta. Lähetä nämä liitteet sähköpostiin lipertek@liperi.fi

Lomake

Hakemus yrityspalvelusetelituottajaksi

Muistathan lähettää tarvittavat liitteet sähköpostiin lipertek@liperi.fi. Tarvittavat liitteet on lueteltu hakemuksen lopussa.

- palveluntuottajan kuvaukset palveluista

- hinnasto

- ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset selvitykset

- todistus voimassa olevasta vastuuvakuutuksesta

Lähetä tarvittavat liitteet sähköpostiin lipertek@liperi.fi

 

Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietojesi käsittelyn Lipertek Oy:n tietoturvalausekkeen mukaisesti.

Hakemuslomakkeet, kuva

Uutiset

angle-left HILMA julkisten hankintojen palvelu - muista luoda uudet hakuvahdit 4.9. alkaen

HILMA julkisten hankintojen palvelu - muista luoda uudet hakuvahdit 4.9. alkaen

Hilma siirtyy EU-ilmoitusten osalta eForms-aikaan, eivätkä vanhat hakuvahdit enää toimi 1.– 4.9.2023 tehtävän eForms-järjestelmäpäivityksen jälkeen.

Muistathan siis käydä tekemässä hakuvahdit uudestaan pian 4.9. jälkeen!  

Voit luoda hakuvahdin Hilman Hae hankintoja -sivulla. Hakuvahdin luominen onnistuu, kun olet kirjautuneena Hilmaan.

Lisätietoa ja apua hakuvahtien rakentamiseen saa Business Joensuun yritysasiantuntija Pinja Konttiselta. 

Yhteystiedot:

Pinja Konttinen

Yritysasiantuntija

Julkiset hankinnat

+358 400 378 777

+358 10 419 8056

pinja.konttinen@businessjoensuu.fi

Sivu arviointi ja palaute