Navigaatiovalikko

Strategia ja talous sisältö

Strategia ja talous

Strategia on pitkäntähtäimen suunnitelma, jolla haetaan kaikkien yhteistä sitoutumista valittuihin asiakokonaisuuksiin, joilla lisätään kunnan elinvoimaa, kuntalaisten hyvinvointia ja osallisuutta.

Poikkihallinnolliset säännöt, suunnitelmat ja ohjelmat koskettavat kaikkia kunnan toimintoja.

Uutisen lisäys (ylläpito)

angle-left Logokilpailu Liperin lapsiparlamentille käynnissä 30. huhtikuuta asti

Logokilpailu Liperin lapsiparlamentille käynnissä 30. huhtikuuta asti

Liperin lapsiparlamentti LL BUBBLE:n logokilpailuun voivat osallistua kaikki liperiläiset 1.-6.-luokkalaiset lapset.

Liperiin on perustettu tänä keväänä oma ”Liperin lapsiparlamentti Kupla - LL BUBBLE”. Lapsiparlamenttitoiminnan tavoitteena on lisätä lasten vaikuttamismahdollisuuksia Liperissä, kertoa lasten näkökulman ja mielipiteet Liperin päättäjille.

LL BUBBLEN toiminta on suunnattu kaikille 1.–6.-luokkalaisille liperiläisille lapsille.

Nimi on jo toiminnassa mukana olevien lasten keksimä ja se tulee sanoista:

L = Liperin

L = Lapsiparlamentti

Kupla = Bubble (käännös englannin kielelle)

Logokilpailu

LL BUBBLE tarvitsee nyt logon!

Logokilpailuun voivat osallistua kaikki liperiläiset 1.–6.-luokkalaiset lapset.

Ideoita ja vaatimuksia, joita logossa täytyy olla:

  • Logossa tulee näkyä jollain tavoin nimi LL BUBBLE
  • Värit voi tekijä itse valita
  • Kuvan tulee jotenkin kuvastaa nimeä LL BUBBLE ja lasten elämää
  • Kuvan voi piirtää käsin tai tehdä koneella
  • Kuvan on oltava selkeä ja painokelpoinen

Sinulla on huhtikuu aikaa logon tekoon. Sähköiset logopiirustukset lähetetään osoitteeseen miia.nivala@edu.liperi.fi.

Paperille piirretty logoehdotelma tulee lähettää 30. huhtikuuta mennessä vapaa-aikaohjaaja Miia Nivalalle, katso osoite alta.

LL BUBBLE valitsee logoista 3-5 mieleisintä ja niistä järjestetään nettiäänestys toukokuussa 2020. Äänestää voivat kaikki liperiläiset 1.–6.-luokkalaiset.

Hip-hei piirtämään!

Kolme alakoulun oppilasta leikkimässä kiipeilytelineellä aurinkoisena päivänä

Lisätietoja:

SOME painikkeet

Sivu arviointi ja palaute