Navigaatiovalikko

Päätöksenteko sisältö

Päätöksenteko

Liperin kunnan ylintä päätösvaltaa käyttää 35-jäseninen valtuusto, joka valitaan joka neljäs vuosi toimitettavissa kunnallisvaaleissa.

Kunnanhallitus vastaa kunnan hallinnosta ja taloudenhoidosta sekä toimeenpanee valtuuston päätökset. Kunnanhallituksessa on 9 valtuuston valitsemaa jäsentä.

Tietosuojalainsäädäntö rajoittaa yksityishenkilöitä koskevien henkilötietojen julkaisemista internet-sivuilla. Tästä syystä pöytäkirjat poistetaan verkkosivuilta puolen vuoden säilyttämisen jälkeen ja lainsäädännön mukaan salassa pidettäviä asioita ei julkaista.

Mikäli yksityishenkilön henkilötietoja on välttämätön olla pöytäkirjoissa, ne poistetaan valitusajan päätyttyä verkkosivuilta.

Esityslistat ja pöytäkirjat ja kuulutukset ja ilmoitukset löydät omilta sivuiltaan vasemmalla olevasta valikosta.

Uutisen lisäys (ylläpito)

angle-left Hankekoordinaattorin tehtävä haettavana

Hankekoordinaattorin tehtävä haettavana

Haemme hankekoordinaattoria koko kuntaa koskevien hankkeiden valmisteluun, hakuun ja toteutuksen ohjaukseen. Haku on avoinna 7. maaliskuuta 2021 klo 23:59 asti.

Haemme Liperin kuntaan hankekoordinaattoria määräaikaiseen tehtävään.

Hankekoordinaattori keskittyy koko kuntaa koskevien suurempien hankkeiden valmisteluun, hakuun ja toteutuksen ohjaukseen.

Haettavia hankkeita ovat esimerkiksi elinympäristöpalveluissa liikuntapaikka- ja puistorakentamiseen liittyvät hankkeet, tytäryhtiöiden, esimerkiksi Lipertek Oy:n kehityshankkeet sekä keskushallinnon yleiset hankkeet. Myöhemmin mukaan voivat tulla myös hyvinvointipalveluiden hankkeet.

Työssään hankekoordinaattori:

  • Toimii EU:n rakenne- ja kehitysrahaston, kansallisten rahastojen ja muiden avustushakujen koordinoijana ja hakujen valmistelijana.
  • Toimii ja edistää seudullista ja alueellista hanke- ja kehitysrahastotoimintaa ja on yhteyshenkilönä muun muassa Pohjois-Karjalan maakuntaliiton ja ELY-keskuksen suuntaan.
  • Avustaa palvelualueiden ja tytäryhtiöiden omaa hanke- ja kehitystoimintaa avustusten ja hankkeiden hakemisessa sekä koordinoi myös hankkeiden väli- ja loppuraportointia.
  • Tukee kunnan ja tytäryhtiöiden viestintää.

Hankekoordinaattori sijoittuu keskushallintopalveluihin talouspalveluiden tulosyksikköön.

Hankekoordinaattorin tehtävä on määräaikainen vuoden 2023 loppuun saakka.

Hakuaika päättyy 7.3.2021 klo 23:59. Haastattelut voidaan aloittaa jo hakuaikana!

Kädet kannettavan tietokoneen näppäimistöllä

Lisätietoja antaa:

SOME painikkeet

Sivu arviointi ja palaute