Navigaatiovalikko

Kunnan logo sisältö

Kunnan logo

Liperin kunnan logossa toistuvat tutut harmaan ja punaisen sävyt.

Liperin kunnan logo uudistettiin vuonna 2013. Logosta on käytettävissä sekä pysty- että vaakaversiot.

Tunnuksen pääväri on harmaa ja sitä tulee käyttää valkoisella pohjalla. Värillisellä pohjalla käytetään valkoista (negatiivi) tunnusversiota. Ristin tulee olla aina punainen (poikkeuksena mustavalkoiset työt).

Logon käyttö on aina luvanvaraista!

Liperin logot voit ladata:

Painokelpoinen pystylogo, pdf (CMYK)

Painkelpoinen vaakalogo, pdf (CMYK)

Web pystylogo, jpg (RGB)

Web vaakalogo, jpg (RGB)

Lisätietoja logon käytöstä saat viestinnästä!

Uutisen lisäys (ylläpito)

angle-left Siun sote kerää palautetta kuljetuspalveluista ja vammaispalveluista

Siun sote kerää palautetta kuljetuspalveluista ja vammaispalveluista

Siun sote kerää asiakaspalautetta vammaispalvelulain ja sosiaalihuoltolain mukaisen kuljetuspalvelun asiakkailta sekä vammaispalvelujen asiakkailta palvelujen kehittämiseksi. Kyselyihin vastataan nimettömänä ja annettu palaute käsitellään luottamuksellisesti.

Kuljetuspalvelujen asiakaspalautekysely

(vastaa viimeistään 17.4.2020)

Kuljetuspalvelujen asiakaspalautekyselyllä kerätään tietoa vammaispalveluasetuksen (VpL) 8 §:n sekä sosiaalihuoltoasetuksen (ShL) 23 §:n perusteisesta kuljetuspalvelusta. Tähän kuljetuspalveluun kuuluvat työssä käymisen, opiskelun, asioimisen, yhteiskunnallisen osallistumisen, virkistyksen tai muun sellaisen syyn vuoksi tarpeelliset, jokapäiväiseen elämään kuuluvat kuljetukset. Palautetta kerätään vuoden 2020 ajalta.

Kyselylomakkeella ei kerätä tietoa KELA-kyydeistä. KELA-kyytejä ovat terveydenhoitomatkat, joita ovat esimerkiksi: lääkäri-, laboratorio- ja terapiakäynnit, apuvälineiden sovituskäynnit tai lääkärin määräämät tutkimus ja hoitokäynnit. Kyselyn tarkoituksena on kerätä palautetta kokemuksista kuljetuspalvelun käytöstä. Kyselyn painopiste ei siten ole lakisääteisissä ohjeistuksissa, kuten esimerkiksi kuljetusten omavastuuosuudessa tai perheenjäsenten oikeudessa kulkea kuljetukseen oikeutetun kanssa samalla kyydillä.

Kuljetuspalvelun asiakaspalautekysely toteutetaan yhteistyönä Siun soten, Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen ja Pohjois-Karjalan Matkojenyhdistelykeskuksen (MYK) kesken. Asiakaspalautetta hyödynnetään vammaispalvelulain ja sosiaalihuoltolain mukaisen kuljetuspalvelun kehittämisessä sekä kuljetuspalvelukilpailuttamisessa.

Vammaispalvelujen asiakaspalautekysely

(vastaa viimeistään 17.4.2020)

Vammaispalvelujen asiakaspalautekyselyllä kerätään palautetta vammaispalvelun sosiaalityöstä, sosiaaliohjauksesta ja palveluohjauksesta. Asiakaspalautekysely toteutetaan Siun soten ja Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen yhteistyönä.

Kyselyt on postitettu palautuskuoren kera asiakkaille viikolla 13, mutta niihin voi myös vastata sähköisesti. Vastaa kyselyihin viimeistään 17.4.2020. Linkit löytyvät ylempää tekstistä.

Mikäli tarvitset puhelimitse apua lomakkeen täyttämisessä, voit ottaa yhteyttä: Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys ry, Oona Hämäläinen, p. 046 964 5133.

Palvelujen kehittämiseksi kyselyjen tuloksista järjestetään keskustelutilaisuudet asiakkaille. Koronavirustilanteesta johtuen nämä huhti- ja toukokuulle suunnitellut asiakastilaisuudet siirtyvät, ja ne järjestetään tilanteen niin mahdollistaessa.

 

Kaksi ihmistä pitelemässä toisiaan kädestä, kuvaan rajattu vain kädet

Yhteystiedot

Maija Palojärvi

Viestinnän suunnittelija
 040 095 7619
maija.palojarvi@liperi.fi
Varolantie 3, 83100 Liperi

Henkilökuva.

Heini Myller

Viestintäsihteeri
 050 471 1716
heini.myller@liperi.fi
Varolantie 3, 83100 Liperi

SOME painikkeet

Sivu arviointi ja palaute